فرزند دوست داشتنی من

سونوگرافی NT

1392/6/1 14:00
نویسنده : نگار
2,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز تو هفته 13 سونو NT و غربالگری داشتم. دست مریم درد نکن چیزای خوبی تو وبلاگش نوشته بود که تا حدی فهمیدم سونو NT چیه، آخه میدانید که تو ایران بهترین دکترا هم حوصله ندارند برات توضیح بدند قرار چه اتفاقی بیفته. طبق معلوم منشی به من گفت که یه کیک و آب میوه بخورم تا جنین حرکت کند دکتر که اومد من اولین نفر بودم که رفتم تو، یه خانم دکتر جوان و زیبا که یه سری مدارکش را از انگلیس گرفته خیلی ازش تعریف میکردند برای همین من از ایشون وقت گرفتم. موقع سونو تصویر بچه تو یه تلویزیون جلوم معلوم بود بر عکس نی نی مریم که تو خاطراتش نوشته بود دفعه اول تکون نخورد و دکتر گفت فردا بیاند بچه من پشتک وارو میزد (بیشتر اوقات روش به ما بود ) و دکتر نمیتونست اندازه هاش را بگیره تا میخواست ازش عکس بگیره جهتش عوض میشد و همش از من میخواست سرفه کنم تا به رو بشه کلی هم دکتر به دل من ضربه زد تا به رو بشه خلاصه فکر کنم 45 دقیقه کارم طول کشید ولی خانم دکتر صبوری بود. در مورد جنسیت گفتند با خطا پسر گفتند آخه ثابت نمیشه که از آلت تناسلی اندازه بگیرم. خودم با اینکه دلم دختر مخواد و ویار ترشی دارم فکر میکردم پسر باشه. آخه دختر رفیق مادر است ولی رو پسرا زیاد نمیشه حساب کرد البته این یه جورایی خودخواهی است چون پسر برای خودش بهتر است چون تو کشورایی مثل اینجا پسرا خوشبخت ترند. ضمنا" فهمیدم که سونو NT بافت استخوان را نشون میده شاید برای همین جنین شبیه مومیایی ها میموند.تعجب بچه من که داخل رحم معلق بود ثابت که میشد مثل اسکلتهای باستای که از تو قبر عکس میگرند بود خنثی احساس کردم چقدر مرگ و زندگی به هم شبیهند تو قبر هم آدم شبیه جنین تو رحم است. احساس کردم ما تو دنیا هم مثل جنین تو رحم معلقیم چون نمیدونیم باید چه کار کنیم. جل الخالق.

قد نشسته بچه من 63 mm بود خدا را شکر که سونو NT فرزند من سالم بود.لبخند جواب غربالگری بعدا" معلوم میشه. ضمنا" 120 تومان قیمت سونو و 110 هم غربالگری بیمه هم که هیچی مگه تکمیلی. الان برای بچه دار شدن باید پولدار باشی. ابرو بازم شکر.  یه کشف دیگه هم کردم شیرینی جات که میخورم حالت تهوعم زیاد میشه این میتونه به خاطر افزایش حرکت جنین باشه سوال   بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)