فرزند دوست داشتنی من

کلاس مراقبتهای دوران بارداری

1392/6/1 14:56
نویسنده : نگار
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

اول نمیدونستم مخاطبم کی باید باشه ولی الان دیگه میدونم. لبخند ضمنا" بعد از اینکه فهمیدم پسری با عرض شرمندگی یکم ناراحت شدم خجالت شاید بهتر است بگم ترسیدم چون به نظرم تربیت پسر سخت تر از دختر است ولی حالا خوشحالم به قول دائیت پسر زاییدن عرزه میخواد البته فرقی ندارد امیدوارم سالم باشی هم جسمی هم روحی و بتونی از بودنت تو این دنیا لذت ببری. شاید الان این بزرگترین آرزوم باشه.

تو نوشته قبلی غلط املایی داشتم بازم باعث شرمندگی انقدر finglish نوشتم فارسی یادم رفته مگه شما باعث شی یه کم فارسی یادم بیاد. میدونی تنها نمره 20 مامانت تو دانشگاه ادبیات فارسی بوده است سبز

دیروز با بابات (به قول خودش پدر) رفتیم کلاسهای مراقبتهای بارداری کلاس خوبی بود محیطش خوب بود حرفاشون هم همینطور حرفای روانپزشکش بهتر بود. اومدیم خانه کلی چیزای جالب درباره جنین تو اینترنت خواندم. الان که تو و شکمم هستی فعلا" که به ترشیجات بیشتر علاقه دارم تو نت نوشته نوزاد بعد از تولد و تا بزرگ سالی اون مزه ای که بیشتر مادر هنگام جنینی او خورده را دوست داره حالا ببینیم درست است یا نه. یک سایت بود که مطالبش خیلی جالب است ببینم میتونم بزارم اینجا.

عزیزم مامان از الان کمرش درد داره فردا میرم اکواژیمناستیک تا هم خودم بهتر شم هم شما برات بهتره. نوشته بود یوگا در دوران بارداری رو مغز جنین اثر خوب داره و با هوشش میکند شاید یه امتحانیش بکنم.

راستی میخوام آهنگهای ويوالدي و موتزارت را دالود کنم نوشته به جنین آرامش میده از الان آهنگهای کلاسیک گوش کنی کلی شعور موسیقیت بالا میده.

عزیزم مواظب خودت باش منم تمام تلاشم را میکنم تا از شما خوب مراقبت کنم.بغل

خدایا مواظب خودت باش ما فقط تو را داریم. مواظب ما هم باش. مرسی. ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)