فرزند دوست داشتنی من

دوباره برگشتم

1392/7/9 0:46
نویسنده : نگار
185 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر عزیزم.

ببخشید مدتها نبودم زیاد حالم خوب نبود دیگه اینکه حداقل روزی 15 ساعت می خوابم خدا کن تو آمدی نذاری من انقدر بخوابم. میخواستم زبان بخونم کلاس هم که دیگه نمیرم خودم هم همتش را ندارم. کاشکی تو منو بیدار میکردی مجبور میکردی درس بخونم. (فکر کن تعجب) اونوفت می تونستم ببرمت خارج.

ولش کن بیا در مورد اتفاقای که افتاد بگیم. زیر 3 ماه بودی که رفتم سونو nt دکتر گفت با خطا پسر هستی تو 16 هفتگی دکتر گفت الان میتونی سونوی تعیین جنسیت بدی اما چون تو 19 هفتگی سونو سلامت جنین را داشتم و اون هم جنست را نشون میده گفتم نمی خوام. ولی چون مادر بابا مالزی است مامانم گفت بگیم برامون سیسمونی بخره پولش را بدیم اونم گفت برید جنسیت را معلوم کنید ما هم رفتیم این دفعه دیگه با قاطعیت ما هم دیدیم پسری آخه از دکتر اجازه گرفتم تا بابات هم بیاد ببین پسرم قدمت مبارک امیدوارم به هر چی تو دنیا خواستی برسی منم حداکثر تلاشم را میکنم. میدونی از اون موقع که تو اومدی من که عاشق شیرینی جات بودم فقط ترشی و غذای سالم میخورم. امیدوارم پسرم هم سالم باشه و هم زندگی سالمی داشته باشه.

مامان بزرگ کلی چیزای قشنگ برات خریده دستشون درد نکن شاید باورت نشه این اولین درخواست از اونا بود نه اینکه تا حالا کاری نکردند ولی من چیزی نخواسته بودم البته اوایل ازدواج درخواست داشتم چند دفعه که ضایع شدم دیگه چیزی نخواستم این دفعه هم مطمئن نبودم قبول کنند ولی خیلی خوشحالم کردند لبخند دست عمو و مار بزرگ درد نکن.

راستی این را فهمیم که اصلا" پسر زاییدن به زن ربط نداره کروموزم y که باعث پسر شدن میشه را فقط مرد دارد. حالا چرا به زن میگند پسر زا نمی دونم.سوال

پسندها (1)

نظرات (0)